پیغام سران رئال به رونالدو: تو همچنان گران ترین بازیکن دنیا هستی

 

این روزها آمار و ارقام متناقضی در مورد رقم انتقال گرث بیل به باشگاه مادریدی مطرح می شود و سران رئال تاکید دارند که 91 میلیون یورو( یعنی 5 میلیون یورو کمتر از مبلغ پرداختی برای خریداری کریستیانو رونالدو) برای خرید بیل پرداخت کرده اند و رسانه های انگلیسی ازپرداخت مبلغ 101 میلیون یورویی خبر می دهند.

حالا روزنامه آ.اس در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه مادریدی به کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیمشان این اطمینان خاطر را داده اند که او همچنان گران قیمت ترین بازیکن دنیاست. سران باشگاه رئال از طریق مشاوران کریس رونالدو به او اعلام کرده اند که مبلغ پرداختی برای خریداری ستاره ولزی تاتنهام 91 میلیون یورو بوده و این بدان  معناست که بیل با 5 میلیون یورو کمتر از رونالدو به رئال منتقل شده و یعنی رونالدو همچنان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است.

سران رئال در سال 2009 با پرداخت 96 میلیون یورو کریستیانو رونالدو را از منچستریونایتد خریداری کرده بودند و حالا سران رئال به شیوه ای سمبلیک هم که شده به کریس این را اعلام کرده اند:« تو همچنان گران قیمت ترین خرید تاریخ دنیای فوتبال هستی.»و بدین  ترتیب درنظر دارند تا کوچکترین تردیدی در ذهن رونالدو که ممکن است باعث دلخوری او شود را برطرف کنند. این روزها با تاکید سران تاتنهام مبنی براینکه آنها بیل را به مبلغ 101 میلیون یورو فروخته اند، این تردیدهاقطعا در ذهن کریس ایجاد خواهد شد.

 بعد از ماه ها تلاش فلورنتینو پرس چند هفته ای است که روند مذاکرات برسرتمدید قرارداد رونالدو را آغاز کرده و قطعا دلش نمی خواهد که انتقال گرث بیل به رئال دلیلی برای دلخوری کریس باشد. دراین راستا پرس بارها وبارها در صحبت هایش سعی کرده نشان دهد که کریس بازیکن متفاوتی است و مهمترین بازیکنان تیمش است.

یکی از دلایلی که کریس چند ماه پیش تصمیم گرفت تا قراردادش را با رئال تمدید نکند، این بود که حس می کرد که درتیم برای او آن طور که باید و شاید ارزش قائل نیستند و فلورنتینو پرس با مشورت با ژرژ مندس مدیربرنامه های کریس این مشکل را حال کرد و حالا این مشکل دیگر وجود ندارد.

جالب اینجاست که رقم دستمزد بیل هم دو روایت مختلف دارد. رئالی ها می گویند که او سالی 7 میلیون یورو از باشگاه مادریدی می گیرد و منابع انگلیسی دستمزد سالانه و خالص او را 10 میلیون یورو اعلام کرده اند.

 حال باید منتظر ماند و دید که آیا این دلگرمی  دادن های سران باشگاه مادریدی به کریس راه به جایی خواهد برد یا اینکه درنهایت انتقال بیل به رئال منجر به جدایی رونالدو از این تیم خواهدشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392 ا 21:0 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.